İlaçlar Genç Kızda Yan Etki Yaptı ve Yoğun Bakımda Mücadele Veriyor - HABER ZAMANI

HABER ZAMANI

Önemli Haberler, İlginç İçerikler,

Son Haberler

Home Top Ad

Bu Alana Reklam Verebilirsiniz

28 Ocak 2018 Pazar

İlaçlar Genç Kızda Yan Etki Yaptı ve Yoğun Bakımda Mücadele Veriyor

 Antalya'da 15 yaşındaki lise ikinci sınıf öğrencisi H.Ü. geçen Kasım ayında ilk sınavlardan başarısız oldu. İkinci sınavlara ise çok çalıştı ama istediği sonucu yine alamadı. Sınav kaygısına düşen genç kızı ailesi psikolojik destek alması için 17 Aralık'ta evlerinin yakınında olan bir terapi merkezine götürdü. Burada psikiyatri uzmanı Dr. Ö.A. genç kıza kişilik testi yaptı ve 2 ilaç yazdı.İlaçları kullanmaya başlayan genç kızın önce kulak arkasında ve sonra dudak çevresinde kızarıklıklar oluşmaya başladı. Vücudunun her yerinde su toplanması ve morluklar oluşunca aile kızlarını Akdeniz Üniversitesi Hastanesine götürdü ve acilen yoğum bakıma alındı. Teşhisi koyan doktor bu duruma ilaçların sebep olduğunu ve bu ilaçların ''epilepsi'' hastalarına verildiğini açıkladı. Acılı aile yaşadıklarıyla ilgili hukuki işlem başlatacaklarını söyledi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Pages